Publishing

Edition Science and Society

Kompetencija Učiti kako učiti (The Learning to Learn Competence)

Teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu (Theoretical Foundations and Research in the Croatian Context)

  • Editors: Vlasta Vizek Vidović, Iris Marušić
  • Place of publication: Zagreb
  • Publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (Biblioteka Znanost i društvo ; 41)
  • Year: 2019
  • Number of pages: 239

Generacija osujećenih

Mladi u Hrvatskoj na početku 21. stoljeća

  • Title in English: Generation of Disillusioned Youth in Croatia at the Beginning of the 21st Century
  • Editors: Vlasta Ilišin, Vedrana Spajić Vrkaš
  • Place of publication: Zagreb
  • Publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (Biblioteka Znanost i društvo ; 40)
  • Year: 2017
  • Number of pages: 468

Religija i zdravlje (Religion and Health)

Vjerska zajednica kao socijalni resurs (Religious Community as a Social Resource)

  • Author: Branko Ančić
  • Place of publication: Zagreb
  • Publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (Biblioteka Znanost i društvo ; 39)
  • Year: 2016
  • Number of pages: 181

Tranzicijska preobrazba glavnih gradova, Zagreba i Podgorice, kao sustava naselja (Transformation of Urban and Rural Systems in Zagreb and Podgorica during the Transition Period)

bilateralni projekt između Hrvatske i Crne Gore (2015.-2016.) (Bilateral Project between Croatia and Montenegro (2015–2016))

  • Editors: Anđelina Svirčić Gotovac, Rade Šarović
  • Place of publication: Zagreb
  • Publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (Biblioteka Znanost i društvo ; 38)
  • Year: 2016
  • Number of pages: 249

Koji srednjoškolci namjeravaju studirati? (Which High School Students Intend to Study?)

Pristup visokom obrazovanju i odabir studija (Access to Higher Education and Choice of Study)

  • Editor: Branislava Baranović
  • Place of publication: Zagreb
  • Publisher: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu (Biblioteka Znanost i društvo ; 37)
  • Year: 2015
  • Number of pages: 302